niedziela, 27 maja 2012

Rozmowa prymitywnych osobników.

Część posta o przywitaniu się niektórych chłopaków zaczerpnęłam z pewnej rozmowy w książce '' Miasto Kości''

Dlaczego niektórzy osobniki płci męskiej muszą porozumiewać się mówiąc :
''-Siema
-No
-Spoko było wczoraj
-No
-Pamiętasz..? No i kurwa ten, no kurwa, no i ja pierdolę, no kurwa nie ?
-No''
Co za inteligenta rozmowa, co jest złego w powiedzeniu '' cześć '' ?
Albo, zamiast się po ludzku się przywitać, to będą sobie nawzajem głowami kiwać ?
Nie rozumiem, oni uważają, że jak mniej mówią, to są fajniejsi ? Czyli skinięcie głową jest po prostu szczytem zajebistości ?To to samo jakby powiedział jeden do drugiego :
''-Siema, jestem skurwielem, ale tego nie powiem, bo mogę to wyrazić w jednym ruchu głową, ty też jesteś skurwielem, i też tak to wyrażasz.''
Z tego wynika, ze im mniej się mówi, tym jest lepiej. Równie dobrze mogę wpaść na lekcję, kiwnąć głowa do nauczyciela lub powiedzieć '' - Jesteś mało zajebisty, bo nie kiwasz głową.'', ale myślę, że to by na dobre nie wyszło. 
Z tego można zrobić zajebistą rozmowę pełną akcji, zwrotów akcji i humoru, oto przykład :
Dwaj osobnicy kiwają do siebie głowami na znak, że oboje są skurwielami i to szanują.
-Siema
-No
-Spoko ?
-No spoko. Słuchaj, jest kurwa sprawa, że ja pierdolę, no i kurwa pamiętasz tamto ? no i ja pierdolę, bo się coś spieprzyło (Tutaj jest monolog pełen '' kurwa'' ''dziwka'' ''Ja pierdolę'' ''huj'' ''pedał'')
-No
-Kumasz?
-No, to nara
-Nara''
Ja rozumiem, że ktoś jest niewychowanym bucem, no ale bez przesady. Niektórzy mężczyźni potrzebują bardzo mało do życia, wystarczy im jedzenie, picie, łazienka, łóżka, i rozmówca do którego mógłby  wypowiadać monologi bez ani jednego normalnego zdania. Takie zwierzę łatwo utrzymać, ale denerwujące to takie, że szok. Żeby uniknąć niepotrzebnych skarg : nie piszę tego o wszystkich mężczyznach, tylko o tych bardziej prymitywnych.
Szczerze mówiąc, jakby podszedł do mnie taki typowy gnojek, i zaczął kiwać głową, to pomyślałabym, ze ma coś z szyją.
Podsumowanie : Dla niektórych chłopaków najważniejsze jest hasło '' nie można być mądrym, trzeba być idiotą.''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz