niedziela, 11 marca 2012

Pytania, oraz dzika puszcza.


Drodzy czytelnicy
 Dziś ponownie obudziłam się w tej dzikiej puszczy, zwanej światem. Gdzie tylko nie spojrzeć coś pałęta się po domu, sądzę, że to małpy, lub nowo odkryty gatunek. Najbardziej denerwujące są jednak małe osobniki, które słyną ze swego zabójczego wrzasku i małego rozmiaru. Gdy przebywa się wśród nich, trzeba być bardzo ostrożnym. Ja odnalazłam swój sposób na przeżycie - zakopuje się w moim pokoju z książkami, komputerem oraz herbatą. Niestety, jakiś czas potem zapasy się kończą, i trzeba je uzupełnić.   Gdy skradam się po tej małej puszczy,zwanej domem, aby zrobić sobie herbatę, osobnicy tego dziwnego gatunku patrzą się na mnie jak na wariatkę.
 Lecz ja jestem w gotowości. Bywa tak, że trzeba wyjść do lasu, w którym jest po prostu mnóstwo istot tego pokroju. Gdy wejdziemy do budynku zwanym szkołą, zobaczymy tam prawdziwe piekło. Małpoludy ( tak ich nazwę, dla jasności ) skaczą po wszystkim co się da, walczą o najmniejszy grosz, oraz mają swoje własne podgatunki, typu dresy. Takich szkół jest wiele odmian,lecz najgorszą jest gimnazjum. 
Przeżyłam już kilkanaście lat w tym świecie. Mogę być z siebie dumna.
Teraz, niestety, trzeba wyruszyć do innych pomieszczeń,abym mogła sobie przygotować herbatę. Możliwe, że już nie wrócę, zważając na ich wspaniałe umiejętności zagadywania lub rozkazu. Sądzę, że po prostu nauczyli się hipnozy i wpadłam w te śmiertelne sidła. Życzcie mi powodzenia.
                                   Silence.



A tak poza mym wspaniałym listem, typu dziennik, mam ogłoszenie. Kto sobie życzy zadać mi jakieś pytanie, niech pisze je w komentarzach. Postaram się na nie odpowiedzieć. Oczywiście wiem, że nikt nie napiszę, ale mam nadzieję, że będzie odwrotnie. Napisałabym coś jeszcze, ale muszę wyruszyć po mą herbatę, to sprawa niecierpiąca zwłoki.

1 komentarz:

  1. oczywiście ja zadam pytanie :) lubię Cię zadziwiać
    czy udało Ci się przygotować herbatę? ? ?

    OdpowiedzUsuń