poniedziałek, 4 czerwca 2012

Koncert.

Muszę wybrać się na jakiś koncert, ma ktoś propozycje ?
Potrzebuję muzyki na żywo. Byle nie pop, techno, czy inne badziewie. Nie, żebym kogoś chciała urazić...tak właściwie, to chcę urazić, mam zły dzień, nie bierzcie tego do siebie. Po prostu jestem wredna. Ostatnio nawet kilkakrotnie usłyszałam, że jestem egoistką.
Uroczo.
Mam wolne od czwartku. Dziś znów prawie załapałam się na spóźnienie, czyli po prostu zaspałam, ale dzięki mojemu szybkiemu refleksowi zdążyłam.
Dostałam 4+ z angielskiego. Aż muszę się pochwalić.
Gdy skończyłam lekcje do domu wróciłam po jakiś...4 godzinach.
Moje życie jest pełne akcji...
Dziękuje wszystkim ,którzy podesłali mi strony z gifami, lub same gify, mam już na jakiś czas zapas.
Czy tylko ja zauważyłam jak ktoś macha łbem pandy ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz